تهران - ابتدای اتوبان آبشناسان، پلاک ۱۸ iconشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 الی 18:30
با ما تماس بگیرید: ۴۴۳۴۲۶۸۷-۰۲۱
لینک کوتاه : https://visanou.com/b/defc

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

برنامه استارت آپ مخصوص مهاجرانی کارآفرین، با پتانسیل و توانایی های خود قصد ایجاد یک بیزینس در کانادا را دارند که این بیزینس باید نوآورانه باشد، قابلیت رقابت در سطح جهانی داشته باشد و برای کانادایی ها اشتغال زایی کند. طی این روش فرد کارآفرین ایده و رهبری بیزینس را به دست میگیرد و با کمک و تایید یک موسسه تعیین شده، بودجه مالی خود را تامین میکند:

 هزینه پروسه زمانی
 هزینه از 2.075 دلار کانادا پروسه 12 تا 16 ماه

 

شرایط  مورد نیاز استارت آپ یا کار آفرینی در کانادا:

  1. ایجاد بیزینس با صلاحیت لازم که متقاضی و سازمان تعیین شده باید بیش از 50% حق رای داشته باشند و در کل تا 5 نفر میتوانند در سهام شرکت شریک شوند. علاوه بر این متقاضی باید هنگام ورود به کانادا بیزینس خود را بطور فعالانه مدیریت کند.
  2. داشتن نامه حمایتی از یک سازمان تعیین شده گروه تجاری مورد تایید برای سرمایه گذاری و حمایت از استارتاپ ها، از جمله venture capital fund, angel investor group, business incubator))، که با طرح ایده ی بیزینس خود اعتماد این بیزینس ها را جلب می کنید و شرایط آن بسته به سازمانها متفاوت است. مثلا ممکن است سازمانی تنها مفهوم و چکیده ایده را از شما بخواهد و یا بیزینس پلن را تقاضا کند. با توافق یکی از این سازمان ها شما نامه ی حمایتی دریافت می کنید که از شروط لازم برای ویزای شماست.
  3. داشتن دانش زبان انگلیسی، فرانسوی یا هر دو و اثبات دانش خود با داشتن مدرک از آزمونی معتبر در حد حداقل 5 CLB الزامی است.
  4. داشتن سرمایه کافی.

سرمایه کافی جهت اقامت خود و خانواده در کانادا:

 تعداد افراد حداقل سرمایه
 مجرد سالی 13.213 دلار کانادا
 2 نفر 16.449 دلار کانادا
 3 نفر 20.222 دلار کانادا
 4 نفر 24.553 دلار کانادا

شما همچنین لازم است سابقه کیفری پاک داشته و از سلامت جسمانی برخوردار باشید و مدرک اثبات این موارد از شما خواسته خواهد شد.

سوالات متداول
در این روش سرمایه گذاری است.
نظرات

نظری یافت نشد ! اولین نفری باشید که نظر میدهید.

ارسال نظر

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید!

مشاوره بگیر

مشاوره بگیر