تهران - ابتدای اتوبان آبشناسان، پلاک ۱۸ iconشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 الی 18:30
با ما تماس بگیرید: ۴۴۳۴۲۶۸۷-۰۲۱
لینک کوتاه : https://visanou.com/b/6dac

ازدواج حین تحصیل در کانادا

 

چگونه با ویزای دانشجویی در کانادا ازدواج کنیم؟

گاهی اوقات ما عشق را در مکان های غیرمنتظره تجربه می کنیم. مثلا تصور کنید در حین تحصیل در کانادا عشق گمشده خود را پیدا کرده اید، حال سوالی که بیشتر ذهن شما را درگیر می کند این است که آیا می توان با ازدواج حین تحصیل در کانادا  در کنار عشقتان زندگی کنید!؟

هر ساله هزاران دانشجوی خارجی به کانادا مهاجرت می کنند تا یک برنامه تحصیلی یا دیگر موارد را دنبال کنند. اکثر این دانشجویان در گروه سنی 20 تا 30 سال قرار دارند و طبق قوانین کانادا در سن ازدواج قرار دارند.

قوانین کانادا در مورد ازدواج دانشجو در کانادا ممکن است بسته به استان ها متفاوت باشد. پس از رسیدن به محدودیت سنی که در برخی استان ها 18 سال و در برخی دیگر 19 سال است، می توانید به عنوان یک دانشجو ازدواج حین تحصیل در کانادا را تجربه کنید.

استان هایی که محدودیت سنی 18 سال دارند عبارتند از: آلبرتا، مانیتوبا، نیوبرانزویک، جزیره پرنس ادوارد انتاریو، کبک و ساسکاچوان.

استان های دیگری که 19 سال را به عنوان محدودیت سنی برای ازدواج می پذیرند عبارتند از: بریتیش کلمبیا، نیوفاندلند، نوا اسکوشیا، نوناووت، مناطق شمال غربی و یوکان.پس از رسیدن به سن قانونی ازدواج حین تحصیل در کانادا، می توانید با عشق زندگیتان ازدواج کنید.

با این حال، زمانی که به سن قانونی نرسیده اید، باید گواهی رضایت از والدین یا قیم خود را به همراه داشته باشید.

 

ازدواج حین تحصیل در کانادا

اما چیزی که همیشه به ذهن دانشجویان می رسد، مسئله مهاجرت از طریق ازدواج در کانادا است. ازدواج با ویزای دانشجویی در کانادا امکان پذیر و بسیار آسان است، فقط باید مراحلی را که در هنگام ازدواج در کانادا طی کنید را بدانید.اساساً، این مقاله الزامات، فرآیند و روش‌های تحقق رویای شما برای ازدواج با ویزای دانشجویی در کانادا را توضیح می‌دهد.

 

چگونه با ویزای دانشجویی در کانادا ازدواج کنیم؟

شما می توانید در کانادا به عنوان دانشجوی خارجی در یکی از دانشگاه های کانادا مشغول به تحصیل شوید و همچنین در این کشور اقدام به ازدواج کنید. روند ازدواج تقریباً مانند ازدواج بین دو شهروند کانادایی یا مقیم دائم خواهد بود.

با این حال، ازدواج ها باید داوطلبانه باشد و نه اجباری، با افزایش تعداد ازدواج های آسان، مقامات مهاجرت قوانین سختگیرانه ای را برای کنترل چنین اعمالی وضع می کنند تا از سوء استفاده از نهاد ازدواج برای مهاجرت جلوگیری کنند.هر دو زوج باید در کانادا حضور داشته باشند، زیرا ازدواج از طریق اینترنت یا تلفن، اعتبار قانونی ندارد.

 

مراحل ازدواج دانشجو در کانادا

در اکثر استان های کانادا روش های ازدواج با هم تفاوت های جزئی دارند. کانادا ازدواج هایی را که توسط مقامات مجاز در یک مراسم ازدواج مذهبی یا یک مراسم ازدواج مدنی انجام می شود را تأیید می کند.شما باید از مقامات مجاز که می توانند مراسم ازدواج مذهبی شما را انجام دهند درخواست کمک و راهنمایی کنید.از سوی دیگر، برای ازدواج مدنی، باید مکان هایی مانند شهرداری یا دفتر شهرداری محل را برای برگزاری مراسم انتخاب کنید.

 

دریافت ویزای همسر دانشجو در کانادا

 زمانی که افراد برای کالج های مختلف درخواست می دهند، در بخشی از این درخواست ها از آن ها سوال می شود که آیا تمایل دارند با همسر خود به کانادا بیایند یا خیر؟ کسانی که ترتیب می دهند همسر خود را با خود به کانادا بیاورند باید به این گزینه به طور صحیح پاسخ دهند تا کالج بتواند به طور دقیق اطلاعات لازم را به شما جهت ارائه به سفارت بین المللی ارائه دهد. مراحل بعدی جهت اخذ ویزای همسر دانشجو در کانادا، ارائه تاییدیه ای است که فرد مورد نظر، شریک زندگی دانشجو است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای همسر دانشجو در کانادا

گذرنامه و سابقه سفر

گواهی ازدواج و یا مدارک لازم برای اثبات ازدواج

سوابق لازم برای اثبات توانایی پولی

گواهی عدم سوء پیشینه

سایر مهارت ها مانند شغل، کار، مدرک تحصیلی یا تسلط زبان همسر که می تواند کمک هایی را برای تقویت درخواست ویزای ارائه دهد.

 

ازدواج در کانادا

 

لیست مدارک قابل قبول مورد نیاز برای ازدواج در کانادا عبارتند از:

گذرنامه معتبر و فعلی

مدارک شناسایی که نشان دهنده هرگونه تغییر نام در گذشته باشد

سابقه مهاجرت

کارت شهروندی کانادا

گواهینامه رانندگی معتبر

کارت عکس معتبر

ممکن است از شما خواسته شود که هزینه ای را بپردازید که توسط استانی که از طریق آن برای مجوز ازدواج اقدام می کنید تعیین می شود.

 

نحوه دریافت گواهی ازدواج حین تحصیل در کانادا

پس از ازدواج در کانادا، به گواهی ازدواج نیاز دارید. شما باید ظرف 48 ساعت از مراسم عروسی خود برای صدور گواهی ازدواج اقدام کنید.

گواهی باید سه اصل مهم را تأیید کند

نام هر دو طرف

تاریخ مراسم عقد

محل برگزاری مراسم عقد

مسئول ازدواج شما باید اطلاعات فوق را که در مجوز ازدواج امضا شده است برای پردازش به انتاریو ارسال کند. صدور گواهی ازدواج شما حدود شش هفته طول می کشد و می توانید آن را درخواست دهید.

 

ثبت ازدواج ایرانی در کانادا

ثبت ازدواج ایرانی در کانادا به راحتی توسط دولت و هم مناطق تحت کنترل دولت انجام می شود. دولت کانادا دو قانون دارد که در خصوص ازدواج هستند، قانون ازدواج (مراتب ممنوعه) و قانون ازدواج جهت اهداف مدنی.هر دوی این قوانین بسیار کوتاه می باشند.به استثناء این موارد خاص دولتی، مناطق مختلف در کانادا قوانین دیگری نیز برای ازدواج تعیین  می کنند. در آلبرتا، این قانون ازدواج نامیده می شود.

البته این قوانین به تعدادی از پیش نیازهای ازدواج مشروع می پردازد:

1. ظرفیت ازدواج

2. الزام رعایت قوانین؛ افرادی که ممکن است به دلیل عدم رعایت قوانین دچار مشکل شوند مجازات می شوند.

 

ازدواج حین تحصیل در کانادا

شرایط ویزای پیوست کانادا به شخص دانشجو در کانادا

آیا شما یک شهروند یا ساکن در کانادا هستید که باید افراد تحت تکفل خود را به کانادا بیاورد؟

برای تشویق زندگی مشترک با خانواده ها، دولت کانادا به ساکنان واجد شرایط بالای 18 سال اجازه می دهد تا با همسر، فرزندان، سرپرستان و پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی کنند. بسیاری از متقاضیان ویزای کار یا تحصیل در کانادا به دلیل عدم اقامت خانواده خود از درخواست خود صرف نظر کرده اند. متعاقباً، کانادا که یکی از پیشروترین کشورهای مهاجرپذیر است، رویکردهای خود را در این زمینه تغییر داده است.

سوالات متداول
بله، با ویزای دانشجویی می توانید در کانادا ازدواج کنید. شما باید از قوانین پیش بینی شده که ازدواج را در استانی که زندگی می کنید، پیروی کند. یکی از این شروط اصلی، رسیدن به سقف سنی است که در برخی استان ها 18 سال و در برخی دیگر 19 سال است. پس از رسیدن به این سن، شما می توانید با هر کسی در کانادا از همان جنس یا جنس مخالف ازدواج کنید. اما اگر به سن قانونی نرسیده اید، می توانید از والدین یا قیم خود گواهی رضایت دریافت کنید.
وقتی از ازدواج راحت صحبت می کنید، منظورتان ازدواج یا رابطه عرفی با هدف حمایت از شریک زندگی برای مهاجرت به کانادا است. ازدواج یک مهاجر با یک شهروند کانادایی که مقیم دائم است فقط برای ورود به کانادا، جرم است. مقامات IRCC آموزش دیده اند تا ازدواج های دروغین را از طریق بسیاری از ابزارها از جمله بررسی اسناد، بازدید از خانه افراد یا مصاحبه با همسران و متقاضیان شناسایی کنند. شهروندان کانادایی یا مقیم دائمی که به دلایل مهاجرتی در یک ازدواج راحت شریک هستند ممکن است متهم به جرم شناسایی شوند.
بله،از طریق دفاتر تحت کنترل دولت این امر امکان پذیر است.
مقالات مرتبط
نظرات

نظری یافت نشد ! اولین نفری باشید که نظر میدهید.

ارسال نظر

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید!

مشاوره بگیر

مشاوره بگیر