تهران - ابتدای اتوبان آبشناسان، پلاک ۱۸ iconشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 الی 18:30
با ما تماس بگیرید: ۴۴۳۴۲۶۸۷-۰۲۱
لینک کوتاه : https://visanou.com/b/e69c

خرید ملک در کانادا

از جمله روش هایی که ایرانیان برای دریافت اقامت کانادا، از آن استفاده می کنند، خرید ملک در کانادا می باشد. البته لازم به ذکر است که کشور کانادا صرفا با خرید ملک یا خانه به مالک اقامت دائم نمی دهد. خرید ملک همواره برای اغلب افراد یک سرمایه گذاری محسوب می شود.

در کشور کانادا نیز این قانون و قاعده مستثنی نمی باشد. افراد با خرید ملک در کانادا، علاوه بر آن که سرمایه خود را در یک بخش مطمئن و پر سود صرف نموده اند، می توانند با اجاره خانه یا ملک خود، ماهیانه یا سالیانه از آن درآمد نیز کسب کنند.

در زمان خرید ملک، اعتماد به هر معامله‌گر عاقلانه به نظر نمی رسد. بهتر است این امر مهم و حیاتی را توسط افراد خبره و با تجربه به انجام برسانید. شما به سادگی و با اطمینان بالا می توانید در این وب سایت خرید خانه در کانادا را با خیالی آسوده انجام دهید. مجموعه تخصصی ما در زمینه فروش و خرید ملک در کانادا، تجربه و سابقه طولانی داشته و در نظر دارد با ارائه اپلیکیشن خرید خانه در کانادا، راه را برای متقاضیان باز، هموار و ساده سازد.

 

مراحل خرید ملک در کانادا

پیش از اقدام به خرید هر ملک یا خانه ای، کسب اطلاعات و آگاهی پیرامون این موضوع، علاوه بر آن که احتمال اشتباه را کاهش می دهد، خرید را مطمئن و موفق تر خواهد ساخت. در مورد خرید ملک در کانادا آگاهی از مراحل خرید لازم و ضروری می باشد. بی اطلاعی در مورد این موضوع می تواند دوباره کاری و اشتباهات بی شماری را باعث شود.در ادامه در مورد مراحل خرید ملک در کانادا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد:

قبل از هر چیز، بایستی برای ورود به کانادا آماده شده و ویزای این کشور را دریافت کنید. البته که بهتر است که پیش از سفر، در مورد موقعیت، ایالت و نوع خانه ای که قصد خرید آن را دارید تحقیق کرده و با مشاورین با تجربه مشورت کنید.به کمک مشاورین، شرکت ها و بنگاه های ملکی معتبر و با سابقه، ملک مورد نظر خود را انتخاب کنید.مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت کنید. لازم به ذکر است که کلیه مراحل خرید ملک بهتر است در حضور وکیل صورت پذیرد.

 

خرید ملک در کانادا

با فروشنده صحبت کرده و در مورد قیمت ملک به یک توافق کلی و قابل استناد برسید.

قرارداد، پیش از امضا با دقت مطالعه شود. بهتر است این مطالعه و بررسی توسط وکیلی که با تمامی قوانین کشور کانادا آشنایی دارد، انجام گیرد. در نهایت در صورت عدم وجود مشکل، قرارداد به امضا و توافق طرفین خواهد رسید.

یکی از موضوعات بسیار مهم در زمان خرید ملک در کانادا تحقیق در مورد سوء پیشینه فروشنده است.

تنظیم قرارداد توسط وکیل و ثبت مبلغ قابل پرداخت در آن

در مرحله آخر وکیل با پشت سر گذاشتن کلیه مراحل قانونی، پول را از جانب خریدار به فروشنده پرداخت خواهد کرد.

 

هزینه خرید خانه یا ملک در کانادا

قیمت خانه در کانادا، با توجه به نوع و موقعیت قرار گیری آن متغیر می باشد. اغلب خانه ها در این کشور مستقل یا دوبلکس هستند. در یک دسته بندی کلی، خانه های کانادا در چهار دسته طبقه بندی می شوند:

خانه های شهری: این خانه ها مستقل بوده و دارای پارکینگ مخصوص ماشین و بالکن هستند.

خانه های دوبلکس: خانه های دوبلکس، یک ساختمان با دو خانه می باشد. ورودی هر یک از این خانه ها از دیگری مستقل است.

بانگلو: به خانه های یک طبقه که دارای زیر زمین هستند بانگلو گفته می شود.

کاندو: خانه ای مشابه آپارتمان که در آن مالک خود خانه زندگی می کند.

 

خرید ملک در کانادا

چنانچه قصد خرید ملک در کانادا را دارید، باید مد نظر داشته باشید که فاکتورها و متغیرهای زیادی در تعیین قیمت این خانه ها تاثیر گذار هستند. از طرفی قیمت ملک و شرایط و قوانین در ایالت ها یا شهرهای مختلف، متفاوت می باشد. از میان این متغیرهای اقتصادی ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مالیات بر انتقال ملک: هزینه ای است که بین 0.5 تا 2 درصد از ارزش ملک مورد معامله را شامل می شود. در شهرهای ساسکاچوان و آلبرتا در زمان خرید و فروش ملک، این گزینه لحاظ نمی شود.

هزینه های حقوقی: این مبلغ به عنوان حق الزحمه معامله حساب شده و گاهی تا 10 درصد هزینه ملک را در بر می گیرد.

مالیات کالا بر مبلغ: برای خانه های نوساز و صفر، 5 درصد قیمت ملک بابت این مالیات به عنوان مالیات کالا بر مبلغ لحاظ می گردد.

گواهینامه استاپل: برای تعیین و تشریح وضعیت مالی آپارتمان ها و واحدهای مستقل، این هزینه در نظر گرفته می شود. در استان کبک، در زمان خرید ملک، این گواهینامه لازم نیست.

هزینه‌های مربوط به نماینده املاک: به اندازه 3 الی 7 درصد ارزش ملک، به عنوان دستمزد، به نماینده املاک ارائه می گردد. این هزینه توسط خریدار و فروشنده پرداخت می گردد.

طبق آمار به دست آمده، در سال های اخیر، بسیاری از ایرانیان و مردم سایر کشورهای جهان، با خرید ملک در کانادا به این کشور مهاجرت کرده و موفق به اخذ اقامت در این کشور شده‌اند. به منظور پیش خرید خانه در تورنتو یا کانادا حتما لزومی ندارد که خریدار مقیم کانادا بوده یا شهروند این کشور باشد.

 

خرید و پیش خرید خانه در کانادا به ساده ترین و ارزان ترین روش

با توجه به توضیحات مختصری که در مورد خرید ملک در کانادا داده شد، چنانچه به عنوان یک خریدار به دنبال یک مرکز ارائه دهنده خدمات در این زمینه هستید که با داشتن تجربه، سابقه و آگاهی از کلیه شرایط و قوانین حاکم بر کشور کانادا، شما را در امر خرید ملک و خانه یاری رساند، مجموعه ما در خدمت شماست.

ما با آگاهی و اشراف کامل بر قیمت خانه در کانادا و انتخاب بهترین گزینه با توجه به بودجه شما، امر خرید را برای کلیه خریداران ساده و مطمئن خواهیم ساخت. با کمک اپلیکیشن خرید خانه در کانادا خریداران به سادگی با مشخصه ها، موقعیت و قیمت انواع خانه ها آشنا شده و گزینه مناسب را انتخاب خواهند کرد. کافی است مشاورین  خبره و با تجربه ما را امین خود بدانید. بدین ترتیب از یک خرید با درجه اطمینان بالا و راضی کننده لذت خواهید برد.

 

سوالات متداول
با استفاده از وبسایت ها و اپلیکیشن های خانه یابی به همراه راهنمایی مشاور املاک می شود خرید ملک در کانادا را انجام داد.
در سال 2022،بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در ملک در کانادا Greater Moncton,North Bay and Hastings Countyدر تورنتو و Abbotsford،New Westminster در بریتیش کلمبیا هستند.
میانگین قیمت ملک در شهر تورنتو 870/000 دلار در شهر ونکوور 1/036/000 دلار و در پایتخت کانادا، شهر اتاوا 479/000 دلار کاناداست.
برای خرید ملک در کانادا در ابتدا باید اقامت این کشور را دریافت کنید و سپس نسبت به خرید ملک اقدام نمایید.
مقالات مرتبط
نظرات

نظری یافت نشد ! اولین نفری باشید که نظر میدهید.

ارسال نظر

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید!

مشاوره بگیر

مشاوره بگیر