تهران - ابتدای اتوبان آبشناسان، پلاک ۱۸ iconشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 الی 18:30
با ما تماس بگیرید: ۴۴۳۴۲۶۸۷-۰۲۱
لینک کوتاه : https://visanou.com/b/9033

فرهنگ کافه گردی در آلمان

فرهنگ کافه گردی در آلمان به سال ها پیش باز می گردد. از آنجایی که رستری ها ( کافه های امروزی ما) در آلمان، کیفیت را چاشنی اصلی کار خود قرار دادند. افراد بزرگی از جمله رالف رولر در برلین (پایتخت کنونی آلمان)، در ایجاد چنین رستر هایی نقش به سزایی داشتند. فرهنگ کافه گردی در آلمان از آن جایی شروع شد که در آلمان، یک انقلاب ایجاد شد و این کشور به یک رهبر در زمینه قهوه در اروپا تبدیل شد. از این رو کافه ها ارزش خاصی در میان مردمان خود دارند. همین امر باعث شد تا از گذشته تا کنون، رستر های بزرگ، کافی شاپ های خاص و فستیوال های خاص و جهانی قهوه، در این کشور برگزار شود.

دبارن، یکی از اشخاصی است که برخی از بهترین قهوه های دنیا را رست می کرد. این شخص با پرداخت حق بیمه به کشاورزان، به آن ها انگیزه می داد و از این رو تازه ترین و بهترین نوع قهوه را از آن ها می گرفت. همین امر باعث شده است تا مصرف کنندگان این قهوه، احساس رضایت داشته باشند.دبارن، هم اکنون دارای 3 فروشگاه بزرگ در سراسر شهر برلین است که مشهور ترین و قدیمی ترین آن، که در سال 1932 افتتاح شد، کافه کورور خاص و تماشایی است. گروه دبارن، به کیفیت اصیل قهوه شناخته می شوند.

دالمایر و جاکوبز، از جمله بهترین برند های قهوه در آلمان هستند.

 

معرفی چند تا از بهترین کافه ها، در پایتخت آلمان

در ادامه ما به معرفی چند تا از خاص ترین کافه های کشور آلمان می پردازیم. کافه هایی که در سرتاسر آلمان از محبوبیت و شهرت زیادی برخوردارند.

 

Bonanza Coffee Roasters

فرهنگ کافه گردی در آلمان

این کافه، هم مرکزی برای برشته کردن دانه های قهوه است و هم یک رستری محبوب قهوه. در سال 2006 افتتاح و یکی از پیشگامان قهوه اسپشالتی لقب گرفت. این مکان دارای فضایی آرام و دل نشین و شاداب است. کافه ای پر از گیاه های مختلف، با یکی از بهترین هات چاکلت ها و بَچ ( یکی از نوشیدنی های معروف) در برلین.

 

 

 Kaffee Berlin 

فرهنگ کافه گردی در آلمان

مکانی آرام با وسایلی چوبی، که در بین افراد محلی، از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این کافه انواع مختلفی از قهوه رست می شود و همین موضوع یکی از جذابیت های این کافه است.

 

 

The Barn

فرهنگ کافه گردی در آلمان

یک برند مشهور قهوه که دانه های تک منشاء آن در نقاط مختلف جهان، فروخته می شود. این کافی شاپ در غرب شهر برلین است. علاوه بر نوشیدنی های اسپرسو و پُراُوِر که به طور بی نظیر در این کافه رست می شوند، باید این را هم بدانید که در این کافه هر ماه، یک نوشیدنی به طور خاص سرو می شود و به نوعی، نوشیدنی خاص این کافه به حساب می آید.

 

 

معرفی چند تا از بهترین کافه ها، در شهر زیبای مونیخ

Jasmin

فرهنگ کافه گردی در آلمان این کافه در مرکز شهر مونیخ قرار دارد و هم در فضای باز و هم در خود کافه، صندلی های ساده و مخملی وجود دارد که پذیرای مشتریان خود است. تزیین زیبا و رنگارنگ این کافه، بر زیبایی های آن افزوده است.

 

 

Luitpold

فرهنگ کافه گردی در آلمان

لوت پولد، کافه ای شیک با قهوه های خوبی است که فضای خوب و دل نشینی را برای مشتریان خود، در داخل و بیرون کافه فراهم کرده است. این کافه علاوه بر قهوه، کیک های خوبی هم می تواند برای شما تدارک ببیند.

 

 

Stereo

فرهنگ کافه گردی در آلمان

کافه استریو یکی از خاص ترین و مدرن ترین کافه های شهر مونیخ است. کافه ای با فضای روشن و مجذوب کننده که جدیدا یکی از بهترین قهوه های این شهر را رست می کند. این کافه دستور رست حرفه ای را در پیش گرفته است و به قدری شلوغ است، که حتما باید قبل از رفتن، برای خود میزی را رزرو کرده باشید.

 

 

فرهنگ آلمان

مردم، سنت ها و زبان. سه کلمه ای که آلمان را یک کشور خاص می کند. فرهنگ مردم آلمان تا حد زیادی به منطق وابسته است. کشوری با فرهنگی که طی هزاران سال شکل گرفته است. مردم این کشور در ابتدا بت پرست بوده اند و یکی از مناطق مهم برای امپراطوری روم به حساب می رفته است.مردم این کشور در ابتدا بت پرست بوده اند و یکی از مناطق مهم برای امپراطوری روم به حساب می رفته است. در حال حاضر مردمانی با انواع ادیان، مثل مسیحیان و مسلمانان و کاتولیک ها در این کشور، زندگی خوبی را بدون هیچ مشکلی سپری می کنند.

جمعیت این سرزمین را آلمانی ها ومردمانی از سرتاسر نقاط زمین تشکیل می دهند. انسان های با درکی که به اعتقادات یکدیگر احترام می گذارند. از آن جایی که هر نوع نژادی در این کشور وجود دارد، این کشور به یک سرزمین ارزشمند با جشن ها و آداب و رسوم و فرهنگی متفاوت تبدیل شده است. مردم آلمان برای زمان ارزش قائل می شوند و سخت کار می کنند، از این جهت نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است. به حریم خصوصی یکدیگر احترام می گذارند و برای قوانین کشور، ارزش قائل می شوند.

علاوه بر این ها، فرهنگ کافه گردی در آلمان هم یکی از فرهنگ های زیبا در این کشور است.

 

 

سوالات متداول
کافه گردی در آلمان بخشی از فرهنگ دیرینه این کشور است.کشور آلمان به قطب قهوه در اروپا معروف است و بهترین قهوه های اروپا در این کشور برشته می شوند.
کافه گردی در آلمان از سال 1721 با دایر شدن اولین کافی شاپ در کل کشور آلمان آغاز شد.
بر اساس بالاتر بودن هزینه ها در شهرهای مونیخ و فرانکفورت،شیک ترین کافه ها هم در همین شهرها واقع هستند.
قهوه جاکوبز،دالمایر و الیس از مورد علاقه ترین قهوه ها در آلمان هستند.
مقالات مرتبط
نظرات

نظری یافت نشد ! اولین نفری باشید که نظر میدهید.

ارسال نظر

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید!

مشاوره بگیر

مشاوره بگیر