تهران - ابتدای اتوبان آبشناسان، پلاک ۱۸ iconشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 الی 18:30
با ما تماس بگیرید: ۴۴۳۴۲۶۸۷-۰۲۱
لینک کوتاه : https://visanou.com/b/dff0

ویزای توریستی استرالیا

ویزای توریستی استرالیا؛ دریچه‌ای به سوی جذابیت محض

برای افرادی که به دنبال مهاجرت هستند، به دست آوردن ویزا به شیوه‌های مختلف یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها محسوب می‌شود.

 در این بین کشور استرالیا به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار برای علاقه‌مندان به مهاجرت با در نظر گرفتن راه‌های مختلف برای به دست آوردن ویزا، کار مهاجران را راحت‌تر کرده و دغدغه آن‌ها را به حداقل رسانده است.

 در این بین یکی از بهترین روش‌ها، به دست آوردن ویزای توریستی استرالیاست که البته به دست آوردن آن مستلزم پیمودن مراحل اداری خاصی است.

 

شرایط اخذ ویزای توریستی استرالیا

داشتن تمامی شرایط مندرج برای به دست آوردن ویزای توریستی استرالیا ضروری است و بدون داشتن حتی یکی از موارد الزامی، امکان به دست آوردن ویزای این کشور را نخواهید داشت. طبق قوانین مصوب وزارت امور خارجه استرالیا، متقاضی ویزای استرالیا، باید تاریخچه سفری متناسب با منابع مالی خود داشته باشد. در این بین، داشتن ویزای شینگن، کمکی در ارائه تاریخچه سفر ندارد و هر سفر خارجی یک تاریخچه سفری جدا دارد و باید ارائه شود. داشتن دعوت‌نامه به هر طریقی، شانس به دست آوردن ویزای توریستی را به بالاترین میزان می‌رساند.

از طرفی اگر دعوت‌نامه از طرف بستگان درجه یک و خانواده شخص متقاضی ویزای توریستی استرالیا باشد، شانس به دست آوردن ویزا به بالاترین حد ممکن می‌رسد. به این نحو که متقاضی ویزای توریستی استرالیا باید بابت هر روز اقامتش در این کشور، میانگین 60 تا 80 دلار تمکن مالی را تضمین کند. این مبلغ با احتساب هزینه اقامت و خرج‌های روزانه در استرالیاست.

 

 

مراحل به دست آوردن ویزای توریستی کشور استرالیا

 اگر قصد دارید توریست باشید و با ویزای توریستی استرالیا وارد این کشور شوید، حتما باید چند مرحله خاص را پشت‌ سر بگذارید. در مرحله اول، پس از ساخت حساب کاربری در سایت سفارت استرالیا، لازم است اطلاعات شخصی و هر آنچه از شما می‌خواهند را در سایت وارد کنید. آپلود کردن مدارک امری ضروریست. برای بررسی مدارک مهاجرتی و ویزای توریستی، هر مهاجری نیاز به صرف هزینه برای انجام این کار دارد و در واقع، پرداخت هزینه بررسی ویزای توریستی یک نفر، شما را یک قدم به در اختیار گرفتن ویزای توریستی استرالیا نزدیک‌تر می‌کند. در نهایت پس از طی کردن تمامی مسیر به دست آوردن ویزای توریستی استرالیا، در کمتر از 50 روز و به عبارت بهتر حدفاصل 6 تا 37 روز کاری، جواب درخواست ویزا داده می‌شود.

 

انواع ویزای توریستی

 ویزای توریستی استرالیا انواع مختلفی دارد. ویزای توریستی خانوادگی، پس از اطمینان از بازدید از خانواده در استرالیا صادر می‌شود. متقاضی ویزای توریستی خانوادگی استرالیا، باید از خانواده خود در استرالیا، دعوت‌نامه ارائه کند. مشخص بودن مکان اقامت و تضمین این‌ که فرد دعوت‌کننده در صورت لزوم و نیاز، توان کافی برای حمایت مالی از دعوت‌شونده را دارد، اصلی‌ترین ارکان به دست آوردن ویزای توریستی خانوادگی محسوب می‌شود. همچنین افرادی با یک و 2 سال اقامت در استرالیا، می‌توانند برای والدینشان ویزای توریستی درخواست کنند. البته شرط این ماجرا، قرار داشتن پدر و مادر در سن 65 سالگی یا بیش‌تر است. مستقر بودن در استرالیا و ارسال دعوتنامه معتبر، 2 فاکتور مهم در به دست آوردن ویزای توریستی خانوادگی برای بستگان است.

 

 گردش در استرالیا

ویزای توریستی و گردشگری در استرالیا هم مستلزم داشتن شرایط خاصی است. به این معنا که اعتبار این مدل ویزا به هدف اعلام شده از سوی شما به دولت استرالیا برای مهاجرت بستگی دارد. داشتن تاریخچه  سفر و اعتبار مالی مناسب در حکم میانبری برای سهولت در دریافت ویزای توریستی و گردشگری عمل می‌کند. دراسترالیا، ویزایی تحت‌ عنوان «بازدیدکننده تجاری» وجود دارد که به افراد مایل به سرمایه‌گذاری، اشتغال در امور تجاری و دعوت‌شده‌ها به سمینارها و همایش‌ها تعلق می‌گیرد. دسترسی به این ویزا از طریق دعوت‌نامه امکان‌پذیر است. به طور مثال شما در صورت داشتن دعوت‌نامه از سوی برگزارکننده یک همایش یا سمینار خاص، واجد شرایط دریافت ویزای «بازدیدکننده تجاری» می‌شوید. تاریخ درج شده در ویزا در واقع تاریخ و مدت حضور شما در استرالیا را تعیین می‌کند.

 

 

سفر به استرالیا

برای سفر به استرالیا و دریافت ویزای توریستی از طریق دعوتنامه، طی کردن مراحلی خاص الزامی است. اگر شما دعوت شوید، حتما باید فرمی را پر کنید و در آن جزئیات شخصی خودتان و میزبانتان را شرح دهید. به طور کلی اگر دعوتنامه و میزبانی در کار نباشد، شانس دریافت ویزای توریستی به شکل چشمگیری کاهش می‌یابد و در این صورت باید چشم به تمکن بالای مالی و تاریخچه سفری قابل‌قبول داشته باشید. هزینه ویزای توریستی استرالیا برای هر شخص،  250 دلار آمریکاست و نکته منفی هزینه این است که در صورت نداشتن صلاحیت ویزای توریستی، حتی یک دلار هم به حساب شما بازگردانده نمی‌شود. همچنین داشتن سوء پیشینه، تاریخچه سفر ضعیف و ارائه اطلاعات دروغ و غلط از شایع‌ترین عوامل رد صلاحیت مهاجران درخواست‌کننده ویزای توریستی استرالیاست. در صورت رفع مشکلاتی که باعث رد درخواست شده، شما می‌توانید درخواست مجددی برای ویزای توریستی استرالیا ارائه کنید.  برای سفر به استرالیا حتما مدارک لازم برای به دست آوردن ویزای توریستی لازم است.

همچنین گردش در استرالیا بدون داشتن شرایط به دست آوردن ویزا، چندان جالب و مطمئن نیست. البته به دست آوردن ویزا چندان هم دشوار به نظر نمی‌رسد. فقط کافی است مدارکی به این شرح را ارائه کنید؛ اسکن رنگی و با‌کیفیت از صفحه اول پاسپورت و تمامی صفحات دارای مهر و ویزا، اسکن رنگی و با کیفیت از صفحات اول و مهر و ویزا شده پاسپورت‌های قدیمی، ترجمه تمامی صفحات شناسنامه متقاضی، ترجمه کارت ملی، ترجمه سند ازدواج، ترجمه کارت پایان خدمت در صورت اعزام متقاضی به خدمت سربازی (برای متقاضیان 18 تا 50 ساله)، تکمیل فرم‌های مورد نیاز سفارت استرالیا، ریز پرینت 6 ماهه از حساب بانکی جاری، نامه تمکن مالی از حساب بانکی و ترجمه اسناد ملکی شخص متقاضی ویزای توریستی استرالیا. در صورت رعایت تمامی قوانین و داشتن مدارک کامل ویزای توریستی، قطعا مدت زمان زیادی در انتظار دریافت ویزای توریستی نخواهید ماند و زمان سپری شده بین شروع ارائه درخواست و دریافت ویزا کاملا سریع طی می‌شود.

سوالات متداول
پس از آماده سازی تمام مدارک و طی کردن تمام مراحل به دست آوردن ویزای توریستی استرالیا، در کمتر از 50 روز و به عبارت بهتر حدفاصل 6 تا 37 روز کاری، جواب درخواست ویزا داده می شود.
هزینه ویزای توریستی استرالیا برای هر شخص، 250 دلار آمریکاست و نکته منفی هزینه این است که در صورت نداشتن صلاحیت ویزای توریستی، حتی یک دلار هم به حساب شما بازگردانده نمی شود. همچنین داشتن سوء پیشینه، تاریخچه سفر ضعیف و ارائه اطلاعات دروغ و غلط از شایع ترین عوامل رد صلاحیت مهاجران درخواست کننده ویزای توریستی استرالیاست.
اسکن رنگی و با کیفیت از صفحه اول پاسپورت و تمامی صفحات دارای مهر و ویزا اسکن رنگی و با کیفیت از صفحات اول و مهر و ویزا شده پاسپورت های قدیمی ترجمه تمامی صفحات شناسنامه متقاضی ترجمه کارت ملی ترجمه سند ازدواج ترجمه کارت پایان خدمت در صورت اعزام متقاضی به خدمت سربازی (برای متقاضیان 18 تا 50 ساله) تکمیل فرم های مورد نیاز سفارت استرالیا ریز پرینت 6 ماهه از حساب بانکی جاری نامه تمکن مالی از حساب بانکی و ترجمه اسناد ملکی شخص متقاضی ویزای توریستی استرالیا
نظرات

نظری یافت نشد ! اولین نفری باشید که نظر میدهید.

ارسال نظر

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید!

مشاوره بگیر

مشاوره بگیر