تهران - ابتدای اتوبان آبشناسان، پلاک ۱۸ iconشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 الی 18:30
با ما تماس بگیرید: ۴۴۳۴۲۶۸۷-۰۲۱
لینک کوتاه : https://visanou.com/b/f21e

ویزای کاری کانادا

برای اینکه شما با ویزای کاری کانادا به کانادا بروید و در بازار کار این کشور قرار بگیرید، باید حرفه اتباع خارجی که برای کار به کانادا می روند بسیار مورد نیاز باشد و خلاء پرسنلی در کانادا پر شود. باید این تصور وجود داشته باشد که از بین بردن این شکاف پرسنلی با استخدام کارکنان خارجی، مزایای مختلفی را برای اقتصاد کانادا به همراه خواهد داشت.

افرادی که می توانند در این رده درخواست دهند عموماً از گروه های شغلی با تحصیلات عالی و محبوب هستند. به عنوان مثال کسانی که به عنوان دستیار پژوهشی در دانشگاه کار می کنند، کسانی که در صنایعی مانند کشاورزی، غذا، نفت کار می کنند و کسانی که حرفه های مرتبط با فناوری کامپیوتر دارند. افرادی که با اخذ انواع ویزای کانادا در برخی گروه های شغلی شروع به کار در کانادا می کنند پس از 2 سال کار تمام وقت، می توانند برای اقامت دایم اقدام کنند.

الزام به صحبت و درک زبان انگلیسی یا فرانسوی در سطح معینی که یکی از پیش نیازهای اقامت در کانادا به عنوان مهاجر یا با ویزای کار است، برای افراد در تمامی گروه های شغلی معتبر است.

جهت کسب اطلاعات در رابطه با اخذ ویزای کار کانادا، سرمایه گذاری کانادا، کاریابی در کانادا، ثبت شرکت کانادا ، IMP و ... با ما همراه باشید.

 

 

شرایط لازم برای درخواست ویزای کاری کانادا(JOB OFFER)

  • شما باید افسر مهاجرت را متقاعد کنید که زمانی که ویزای کاری شما منقضی شود، کانادا را ترک خواهید کرد.
  • شما باید ثابت کنید که منابع مالی کافی برای حمایت از خود و خانواده خود در طول زندگی خود در کانادا و بازگشت به کشور خود را دارید.
  • شما باید ثابت کنید که تابع قانون هستید و در هیچ فعالیت مجرمانه ای دخالت ندارید. (گواهی سابقه کیفری قابل درخواست است)
  • شما نباید برای امنیت کانادا خطری ایجاد کنید و در صورت درخواست در معاینه پزشکی شرکت کنید.
  • کارفرمایی که در کانادا با او کار خواهید کرد نباید کارفرمایی باشد که در لیست کارفرمایان غیر واجد شرایط به عنوان "نامناسب" ذکر شده است.

برای ورود به کانادا از طریق جاب آفر کانادا باید تمامی مدارک مورد نیاز مرکز درخواست ویزا را ارائه دهید.

مجوزهای کاری نیز برای ویزای کاری کانادا مورد نیاز است

 

 

2 نوع مجوز کار وجود دارد که به شما اجازه می دهد به طور موقت در کانادا کار کنید و برای کار باید آنها را دریافت کنید:

1- مجوز کار ویژه کارفرما

2-Open Work Permit  

قبل از درخواست ویزای کاری کانادا، باید اطلاعاتی از کارفرمای خود در کانادا داشته باشید. اطلاعاتی که باید به دست آورید ممکن است بسته به مجوز کاری که به دلیل ماهیت شغلتان دریافت می کنید متفاوت باشد. علاوه بر این، مدارک تحصیلی و تجربه کاری شما که نشان می دهد می توانید شرایط شغلی خود را برآورده کنید باید به درخواست شما پیوست شود.

پس از اطمینان از اینکه تمام شرایط واجد شرایط بودن برای ویزای کاری کانادا را دارید، می توانید با تمام مدارک مورد نیاز خود برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنید. پس از درخواست شما، مقامات کنسولی روند بررسی را آغاز خواهند کرد. در صورتی که کنسولگری لازم بداند، ممکن است مدارک تکمیلی را از شما درخواست کند یا با تعیین تاریخ مصاحبه، شما را برای مصاحبه حضوری دعوت کند.

علاوه بر این، کنسولگری ممکن است برخی از متقاضیان را ملزم به انجام معاینه پزشکی کند. در چنین شرایطی مقامات کنسولی به شما اطلاع داده و تمامی دستورالعمل ها را برای شما ارسال خواهند کرد. به دلیل معاینه پزشکی، خروج ویزای شما ممکن است تا 3 ماه طول بکشد.

 

ویزای کار دائم Canada

کارکنان ماهر می توانند بر اساس سهمی که در اقتصاد کانادا دارند مجوز کار دائمی دریافت کنند، به طور دائم در کانادا مستقر شوند و کار کنند. با استفاده از روش اکسپرس اینتری می توانید تحت برخی برنامه ها ویزای کار کانادا را دریافت کنید.

 

ویزای کاری کانادا چند روز طول می کشد؟

درخواست ویزای کار کانادا را می توان در13 هفته به پایان رساند. البته اکثرا پروسه ویزا بیش از حد معمول طول می کشد.

 

هزینه ویزای کاری کانادا

هزینه خدمات ویزای کاری کانادا و مشاوره بسته به نوع ویزای کاری متفاوت است.

هزینه ویزای کاری کانادا که باید برای درخواست های ویزای کار کانادا بپردازید  155 دلار کانادا و هزینه انگشت نگاری که باید به مرکز درخواست ویزای کانادا بپردازید تقریبا 85 دلار کانادا است.

هنگامی که ویزای کار شما تایید شد، یک مبلغ اضافی به مرکز درخواست ویزای کانادا پرداخت می شود تا پاسپورت شما به سفارت ارسال شود. باید رسید پرداخت خود را با پیک به مرکز درخواست ارسال کنید.

از آنجایی که هزینه هایی که باید پرداخت شود با توجه به نرخ تبدیل دلار کانادا محاسبه میشود امکان تفاوت نرخ ارز در برابر دلار وجود دارد.

 

مدارکی که باید برای درخواست ویزای کار Canada آماده کنید:

1- فرم درخواست مجوز کار به زبان انگلیسی یا فرانسوی

2- پاسپورت معتبر

3- عکس بیومتریک 35*45 میلی متر

4- دعوت نامه از طرف کارفرما.

5- نام شرکت کانادایی که در آن کار خواهید کرد، مخاطب شرکت، آدرس دفتر و تلفن

6- قرارداد کار امضا شده

7- مدارک تحصیلی یا حرفه ای حاکی از دارا بودن شرایط لازم برای شغلی که به شما پیشنهاد می شود.

8- معرفی نامه از کارفرمایان قبلی شما

 

ویزای کار کانادا با توجه به کمک به اقتصاد کانادا ارزیابی می شود. شما می توانید ویزای کار کوتاه مدت و همچنین مجوز کار طولانی مدت دریافت  کنید. حتی می توانید مجوز کار دائمی دریافت کنید و به طور دائم در کانادا اقامت کنید.

 

سوالات متداول
این پروسه معمولا زمان مشخصی ندارد اما حداقل 12 هفته (3ماه) زمان میبرد.
از شرایط اصلی این روش می توان به -دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی در سطح B1 (آیلتس6) -داشتن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس -داشتن سابقه کاری مرتبط اشاره کرد.
نظرات

نظری یافت نشد ! اولین نفری باشید که نظر میدهید.

ارسال نظر

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید!

مشاوره بگیر

مشاوره بگیر