تهران - ابتدای اتوبان آبشناسان، پلاک ۱۸ iconشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 الی 18:30
با ما تماس بگیرید: ۴۴۳۴۲۶۸۷-۰۲۱
لینک کوتاه : https://visanou.com/b/95c7

بلوکارت

یکی از روش های محبوب و پرطرفدار مهاجرت به کشورهای اتحادیه اروپا و اغلب کشور آلمان روش بلوکارت است. این روش مخصوص کسانی است که از تحصیلات عالی برخوردارند و به دنبال موقعیت شغلی مناسبی در آلمان هستند. برای اقدام از این روش شرایط خاصی مشخص شده است که عبارتند از:

  • داشتن مدرک تحصیلی بالای دیپلم.
  • داشتن جاب آفر مورد تایید از یک شرکت آلمانی.
  • شما برای موقعیت شغلی یافت شده، مناسب باشید.

از مزایای بلوکارت میتوان به مدت اقامت آن اشاره کرد. مدت زمانی که شما میتوانید با استفاده از این کارت در آلمان اقامت داشته باشید برابر با مدت زمان قرارداد کاری شما (حداقل 33 ماه و حداکثر 4 سال) با شرکت آلمانی مورد نظر می باشد و 3 ماه هم فرصت اضافه نیز بر آن لحاظ می شود. تمدید مدت اقامت در صورت رعایت شرایط خاصی امکان پذیر خواهد بود. پس از گذشت 33 ماه از داشتن بلوکارت، میتوانید برای دریافت اقامت دائم کشور آلمان اقدام کنید. در برخی موارد میتوانید با ارائه دادن مدرک زبان در سطح B1 آلمانی مطابق با (CEFR) اروپا پس از گذشت 21 ماه اقامت دائم آلمان را دریافت کنید.

آیا دوست دارید با خانواده خود در آلمان زندگی کنید؟ دارندگان بلوکارت اتحادیه اروپا به راحتی می توانند اعضای خانواده را به خود ملحق کنند.

مراحل دریافت ویز :( Blue card) 

دریافت ویزای بلوکارت آلمان دارای دوشرط اصلی میباشد:

  • در ابتدا اینکه متقاضی ای که اقدام به درخواست ویزای کاری میکند حتما باید ازقبل یک دعوت نامه کاری ( job offer) یا اصطلاحا یک قرارداد کاری داشته باشد و دوم اینکه میزان حقوق دریافتی فرد باید درحد مورد تایید سفارت آلمان باشد، این مبلغ برای رشته های مختلف و شهرهای مختلف کشور المان متفاوت است ولی حقوق جاب آفر مورد نظر باید سالانه حداقل 56.400 یورو باشد. البته اگر رشته شما از لیست رشته های ریاضیات، مهندسی IT، علوم طبیعی، پزشکی، مهندسی باشد، حداقل حقوق قرارداد کاری شما باید 43.992 یورو در سال باشد.
  • دریافت بلوکارت آلمان دارای دو امتیاز منحصربه فرد است، اول اینکه متقاضی میتواند همسر وخانواده خود را از ابتدا وارد خاک آلمان کند و به صورت همزمان همگی ویزا شوند و امتیاز دیگر این است که شرایط آسان تری برای زندگی در آلمان و سفر در حوزه شنگن خواهید داشت.
نظرات

نظری یافت نشد ! اولین نفری باشید که نظر میدهید.

ارسال نظر

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید!

مشاوره بگیر

مشاوره بگیر