تهران - ابتدای اتوبان آبشناسان، پلاک ۱۸ iconشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 الی 18:30
با ما تماس بگیرید: ۴۴۳۴۲۶۸۷-۰۲۱

هزینه ثبت شرکت اروپا

انتقال یک کسب و کار به سطح بین المللی می تواند با ثبت شرکت در اروپا آغاز شود. عموما معتقدند که مالکیت یک شرکت اروپایی نه تنها پرستیژ دارد، بلکه سودمند نیز هست: بار مالیاتی کاهش می یابد و جریان های مالی بهینه می شوند. شرکت های بین المللی و کارآفرینان خصوصی شرکت های خود را در کشورهای اروپایی ثبت می کنند. چه فرصت هایی برای کسانی که شرکت خود را در اروپا ثبت می کنند باز می شود و برای این کار چه کاری باید انجام داد؟ هر کشور ویژگی ها و الزامات خاص خود را دارد که همه آنها را دوست ندارند. خصوصا هزینه ثبت شرکت در اروپا در برخی موارد بسیار متفاوت از هم تعریبف می شود.

مزایای ثبت شرکت در اروپا

صاحب یک شرکت اروپایی پرستیژ دارد: سطح اعتماد مشتریان و تامین کنندگان افزایش می یابد و جغرافیای فعالیت ها گسترش می یابد. علاوه بر این، کسب و کار اروپایی موارد زیر را ارائه می دهد:
✅کار در شرایط ثبات اقتصادی و سیاسی
✅بهبود ایمنی دارایی ها و کاهش ریسک ها
✅دسترسی به یک سیستم بانکی توسعه یافته
✅نرخ بهره پایین برای وام ها
✅توانایی اجتناب از مالیات مضاعف
✅چشم انداز اخذ شهروندی یا اقامت در اتحادیه اروپا

نیاز به افتتاح شرکت در کشورهای اروپایی برای کارآفرینانی که می خواهند هزینه های کسب و کار خود را بهینه کنند، ایجاد می شود.

در کدام کشور اروپایی ثبت شرکت کنیم؟

عوامل تعیین کننده در انتخاب یک کشور، موقعیت جغرافیایی آن، ویژگی های قوانین، ثبات اقتصادی و سیاسی، وجود توافقنامه هایی برای حذف مالیات مضاعف هستند.

ثبت شرکت در آلمان

آلمان همواره یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تاسیس شرکت بوده است. مالیات بر ارزش افزوده در آلمان کمتر از دیگر کشورهای اروپایی است.

مزایای ثبت شرکت در آلمان

مالکیت یک شرکت و یا برخورداری از سهام آن می تواند یک معامله دو سر سود یا ضرر باشد چرا که بر اساس نوع شرکت در آلمان، تمامی سهامداران متوجه سود و ضرر آن به ازای درآمد هر سال خواهند شد.

از دیگر مزایای ثبت شرکت در آلمان، استفاده از Made in Germany بر محصولات یا خدمات شماست که به همراه کلمه GmbH اعتبار زیادی برای شرکت شما در دنیا به ارمغان می آورد.

ویژگی های ثبت شرکت آلمان

در آلمان، انواع شرکت مختلفی وجود دارد که محبوب ترین آن ها GmbH و UG می باشد. سرمایه موردنیاز برای تاسیس GmbH معادل 25.000 یورو و برای تاسیس UG حداقل 1 یورو می باشد. نوع شرکت UG معمولا برای کسب و کارهای کوچک استفاده می شود و یا افرادی که قصد خوداشتغالی را در آلمان دارند. 

طی کردن مراحل ثبت شرکت آلمان معمولا بین 2 تا 3 ماه به طول می انجامد.

ثبت شرکت در انگلستان

در انگلستان، شرکت ها توسط تاجران از کشورهای مختلف افتتاح می شوند. دلیل این است که این کشور، به عنوان یکی از مراکز مالی و تجاری جهان، شرایط منحصر به فردی را برای غیر مقیمان فراهم می کند.


مزایای ثبت شرکت در انگلستان

داشتن یک شرکت در انگلستان، می توانید معاملات تجاری را در آن کشورهایی که محدودیت هایی را برای کار با شرکت های کلاسیک آف شور اعمال کرده اند، منعقد کنید.
کنترل ارز خارجی بر شرکت های بریتانیایی وجود ندارد. هیچ الزامی برای شهروندی مدیر شرکت وجود ندارد - او می تواند شهروند هر کشوری باشد. دارایی های شرکت توسط قانون بریتانیا محافظت می شود و شعب آن می توانند در هر کشوری از اتحادیه اروپا واقع شوند. با گذشت زمان، یک شخص حقوقی فرصت افتتاح حساب در یک بانک بریتانیایی را پیدا می کند.
یک شرکت در انگلستان دارای وضعیت تجاری بالایی، صحت عملکرد مقامات مالیاتی، سهولت ثبت نام با هزینه نگهداری سالانه نسبتاً پایین است.

ویژگی های ثبت شرکت در انگلستان

شما می توانید یک شرکت را در انگلستان به یکی از دو شکل سازمانی - مشارکت با مسئولیت محدود (LLP) یا شرکت با مسئولیت محدود خصوصی (PLC) - ثبت کنید. یک مشارکت محدود - LLP - باید حداقل از دو شریک که خارج از انگلستان فعالیت می کنند تشکیل شود. اگر این شرایط توسط گزارش مالیاتی و مالی سالانه تأیید شود، LLP نیازی به پرداخت مالیات نخواهد داشت. چنین طرحی گاهی اوقات آف شور بریتانیایی نامیده می شود، اگرچه اصلاً آف شور نیست.
بریتانیا خود را به این شکل معرفی نمی کند. یک LLP نیازی به ایجاد یک اساسنامه ندارد - یک توافق ساده کتبی یا حتی شفاهی کافی است. اگر از این گزینه مشارکت راضی نیستید، می توانید یک شرکت را به فرم محبوب تر PLC ثبت کنید.
بار مالیاتی بر چنین شرکتی، صرف نظر از جغرافیای کسب و کار، تحمیل می شود، اما این شرکت تمام مزایای یک شرکت بریتانیایی را حفظ می کند، که به طور معمول، بیش از جبران جنبه های منفی آن است. یک شرکت با مسئولیت محدود خصوصی - PLC - باید دارای اساسنامه و حداقل یک مدیر باشد که می تواند تنها سهامدار نیز باشد.
ثبت شرکت در انگلستان در دو تا چهار هفته انجام می شود. این کار حدود 2000 یورو هزینه خواهد داشت. در صورت لزوم، می توانید یک شرکت آماده را در انگلستان خریداری کنید، این کار در یک روز با همان هزینه های مالی انجام می شود.

ثبت شرکت در ایرلند

با وجود اینکه در ایرلند تمام سودهای دریافتی شرکت مشمول مالیات می شود، بسیاری این کشور خاص را انتخاب می کنند.

مزایای ثبت شرکت در ایرلند

نرخ مالیات شرکت در اینجا یکی از پایین ترین ها در اروپا است. این فقط 12.5٪ است. مالیات بر ارزش افزوده - 21٪. برای گزارش دهی، به یک گزارش مالیاتی، گزارش مالی با حسابرسی، گزارش سالانه نیاز خواهید داشت. با این حال، مدیر شرکت باید ساکن ایرلند باشد.

ویژگی های ثبت شرکت در ایرلند

هنگام ثبت نام، باید موارد زیر را ارائه دهید:

نوع فعالیت شرکت، محل کسب و کار، آدرس فیزیکی هیئت مدیره. هزینه و شرایط ثبت شرکت. می توانید یک شرکت را در ایرلند ظرف دو هفته با 5700 یورو افتتاح کنید.

ثبت شرکت در سوئیس

داشتن یک شرکت سوئیسی پرستیژ دارد. سوئیس دارای موقعیت ممتازی در مرکز اروپا، یک مرکز مالی جهانی و به طور کلی، همیشه یک سنگر ثبات و قابلیت اعتماد بوده است. هر کسب و کاری که در اینجا ثبت شود، بلافاصله دارای یک تصویر تجاری مثبت است.

مزایای ثبت شرکت در سوئیس

مالیات بر درآمد، اگر بیشتر آن در خارج از کشور دریافت شود، 9٪ است. در غیر این صورت، می تواند به 20-30٪ برسد.

ویژگی های ثبت شرکت در سوئیس

شرکت باید دارای یک دفتر در سوئیس باشد که نباید در یک ساختمان مسکونی واقع شود. الزاماتی برای سرمایه مجاز وجود دارد - سرمایه اولیه آن نمی تواند کمتر از 14000 یورو باشد. باید حداقل دو سهامدار وجود داشته باشد. الزامات شهروندی یک سهامدار آزاد است؛ او همچنین می تواند یک شخص حقوقی یا یک فرد و در عین حال به عنوان مدیر عمل کند. هزینه و شرایط ثبت نام. ثبت نام یک شرکت در سوئیس 12000 یورو هزینه دارد. روند ثبت نام سه هفته طول می کشد.

ثبت شرکت در دانمارک

یک حوزه قضایی معتبر اروپایی که توجه بی مورد مقامات مالیاتی و نظارتی کشورهای دیگر را جلب نمی کند.

مزایای ثبت شرکت در دانمارک

اگر شرکت فعالیت خود را در دانمارک انجام ندهد، نیازی به پرداخت مالیات نخواهد داشت.

ویژگی های ثبت شرکت در دانمارک

یک مشارکت حداقل دو شرکت نامزد ثبت می شود. یک گزارش مالی سالانه مورد نیاز است. هزینه و شرایط ثبت نام. ثبت نام حدود 6000 یورو هزینه دارد و می تواند سه تا چهار هفته طول بکشد.

حالا با اطلاعاتی که به دست آورده اید، می توانید نتیجه گیری کنید که در کدام کشور اروپایی ثبت شرکت به صرفه تری خواهید داشت و محل مناسب تری برای زندگی و آینده شما خواهد بود!

موسسه بین المللی ویزانو در ثبت شرکت آلمان قدم به قدم با شماست. جهت دریافت مشاوره رایگان کافیست که با شماره 8026 126 902 98+ تماس برقرار کنید.

مقالات مرتبط
نظرات

نظری یافت نشد ! اولین نفری باشید که نظر میدهید.

ارسال نظر

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید!

مشاوره بگیر

مشاوره بگیر